1. Kui on kirjas et kaup on „Laos Tallinnas“, kui kiiresti saab seda kätte?

Peale ettemaksuarve tasumist, saadame kaup teie juurde postiga, mis jõuab teie juurde kahe (2) päeva jooksul. Kui soovite ise tulla kauba järgi, siis saate seda teha kohe peale arve tasumist.

2. Kui on kirjas et kaup on „Saadaval järeltellimisel“, kui kiiresti saab seda kätte?

Kõige pearem on seda küsida e-maili teel (info@melit.ee), või helistada 55546297 või 58100133, sest tarneajad võivad muutuda (nii suureneda kui ka vähendada).

Tavaliselt tarneajad on järgmised:
STARK/LAMETAL tooded: 4 nädalat
STARK/LAMETAL varuosad: 1 nädal
FARMI FOREST tooded: 4 nädalat
FARMI FOREST varuosad: 1 nädal
FARMIKKO tooded: 1-4 nädalat
BRODD GROUP (BRODD SWEDEN) tooded: 6+ nädalat
BRODD GROUP (BRODD SWEDEN) varuosad: 1-2 nädalat
ALTO tooded: 4 nädalat
DYNASET tooded: 1-4 nädalat
DYNASET varuosad: 1 nädal
LM TRAC (LAIMU) traktorid: 3 kuud
LM TRAC (LAIMU) varuosad: 1 nädal
RAIKO: 4 nädalat
BILKE: 1-4 nädalat
ORSI: 4 nädalat
JAKE: 4 nädalat
SAVI SERBATOI: 4 nädalat
FORTIS: 1+ nädalat
METSÄTYÖ: 1 nädal
TIGERGRIP: 3 nädalat
AUCE: 2 nädalat
UOT tooded: 8+ nädalat
UOT varuosad: 1 nädal
MOTTIMASTER: 4 nädalat
GMR: 4 nädalat
GMR varuosad: 1 nädal
ECO WEED KILLER: 4 nädalat
TOPMEN TREILER: 4 nädalat
PIUSI: 2 päeva kuni 4 nädalat
R-POWER: 4 nädalat
U.EMME: 4 nädalat

3. Kas teil on pood?

MELIT AP OÜ´l ei ole poodi, on aga ladu, kuhu on võimalik tulla ja tutvuda kaubaga. Lao asukoht: Punane 6, ladu #2, 13619 Tallinn. Helistage palun ette kui on soov tulla.

4. Mul on vaja FARMI FOREST metsatõstuki varuosi, kuid varuosakataloogi ei ole. Kas teie saate mind aidata?

Saame küll. Saatke pilt metsatõstuki birkast (sildist) koos seeria numbriga. Selle alusel me saame aru milline tõstuk teil on ja saadame varuosadekataloogi teie e-mailile.

5. Kuidas ma tellin varuosi, mis ei ole e-poes?

Parema teeninduseks varuosade tellimiseks tahame saada teie käest varuosa tehase numbrit. Kui teie ei tea numbrit, siis võtke meiega ühendust ja me saadame teile varuosadekataloogi. Meie ei võta tellimusse varuosa nimetust, ainult numbrit. Meie teeme seda kliendi huvides, et tulevikus ei oleks arusaamatust/vale varuosa tellimust.

6. Kas te järelmaksu võimalust pakkute?

MELIT AP OÜ ei paku järelmaksu, küll aga teeme koostööd INBANK LIISINGuga.

7. Kas teil on esindus lõuna Eestis?

Ei ole. Küll aga on võimalik tutvuda ALTO toodetega (leheimurid ja halumasinad) Tartus.

8. Kas hinnad e-poes on koos käibemaksuga või ilma?

Kõik hinnad meie e-poes on koos käibemaksuga 20%.

9. Kas teie tegelete masinate rentimisega?

Praegu anname renti ainult umbrohutõrje. Lisainfo siin: https://melit.ee/rent-2/

10. Kas teie on kasutatud või DEMO masinad?

Jah, tavaliselt on paar kasutatud või DEMO masinat müügis. Lisainfo: https://melit.ee/kategooriad/kasutatud-seadmed/